Monday, February 14, 2011

hey yoww ! tengok la gambar tu >o< semuanya cantik + semuanya comel kankan ? hoho ! okeyokey . panggung wayang nak bermula da ni , harap semua diminta duduk dan memakai tali pinggang keledar ye haha ! dan duduk la dengan selesa y mungkin . bermula lah cerita ~ ~ ~ 




okeyy , si cantik tuu >o< dia memang cantikk ! suka gila tengok picca dy y ada kat dalam fb dia tuu ^o^ tergoda cik , haha ! saya dapat teckel dia , dapatdapat tapi malangnya dia sudah berpunya la ); sedihsedih tapi tak apa la , y penting bf dia bley jaga dia kankan ? dia ni susah sikit nak senyum kat aku pada mulanya :) tapi lamalama dia selalu senyum :)) sukasuka . ehh , rindu akak la <3 ohh , nak nangis dooo ); 
akak cantik ! adik cun kat sini rindu akak + sayang akak tahu takk ni ? hehe :') akak ohh akak , tc okeyy ? byebye iloveyoukak :')




nampak si comel tuu >o< ? nampak kan ? bagosbagos ! dy sangat co co co comell maaa ~ aku add dia kat fb da lama kod , tapi harituu baru la dia app aku ); ssedih cik tapi suka dalam hati . hehe :') dia ni baik peramah + penceramah haha ! dia tolong aku masa aku gadoh ngan mira harituu dia bagi nasihat la apa la , hehe :') tengs akak tercomel aww awww hahaha . dia ni sudah berkahwin tauu ! so , jangan ambik dia dari bf dia okeyy ? dia tak ajak aku pun pi majlis kahwin dia harituu hahaha ! akak comel la ! geram cik ==' haha ! 
yaww akak tercomel ! tengs sebab da tolong bentu adik dalam masalah pergadohan harituu . akak co co comel ! adik cun kat sini sayang akak la <3 tc okeyy ? byeebyee iloveyoukak :')




sekarang nampak si terbaik tu ? hehe ! dia panggil aku cun :') aku panggil dia terbaik ^-^ hehe , bermulanya saat kita rapat ~ ~ ...... okeyy , masa tu adik mntx blog akka kan ? and start dari situ kita rapat + akrab kan ? akak ! best woo chat sama akak :') suka gila ! and kadangkadang sampai mengila dibuadnya . haha ! akak tengs sebab layan adik okeyy .
terbaik punya akak ! rindu akak seyh + sayang akak doo ! haha ! tc okeyy ? byeebyee iloveyokak <3


  
okeyy , nampak budak y terhebad tuu ? dia y paling aku sayang <3 aku akan rindu kau nnty doee ); tapi tak apa aku ada gambar kau ,aku bley selalu tengok muka kau y cantik tuu ! hoho ! wey ! sumpah aku rindu nak gelak ngan kau borak ngan kau lepak ngan kau apa semua lah ngan kau tuu . tapi da tak bley kan ? kita da tak kawan kan . 



No comments:

Post a Comment