Monday, February 14, 2011

                                                                                                 
ni mira :] budak y aku paling sayang dalam ex-team aku , dy ni baik , funny , suka bercakap , and dy peramah orangnya . aku suka kawan ngan kau doo :')) suka sangatsangat :))) tapi sayang ); kita da tak kawan lagi kan macam dulu ); nanti aku rindu nak gelak ngan kau , sembang ngan kau , pandang muka kau , tengok kau gelak and dengar suara kau y cute miuut tuu woowoott ^o^ peminat kau ada kat sini la wey ! walaupun kita da tak kawan , aku akan ingat janji y pernah kita buad dulu . sumpah ! bila ingat balik janjijanji tu , nak tergelak doe . macam apa je janjijanji ni >,< tapi tak kesah la . hah ! terima kasih sebab selama ni kau da layan aku dengan cukup baik , sabar dengan kerenah aku , and macammacam lagi . tengs sangatsangat wookk :) aku akan hargai semua tuu and aku akan ingat semua tuu . lepas ni kita da tak kawan , kau jaga diri kau tuu elokelok tauu . 
mira :] aku sayang gilagila + sangatsangat kat kau wookkk <3 

No comments:

Post a Comment