Sunday, February 20, 2011

tengs ,

hurm .. 

  • terima kasih korang sebab pernah jadi sebahagian dalam hidup aku dan segalanya untuk aku ^-^
  • terima kasih korang sebab sudi berkawan dengan aku ni hah -,-
  • terima kasih bagi aku kenal korang dengan lebih mendalam ^-^
  • terima kasih layan aku dengan baik dan jaga aku ^-^
  • terima kasih sudi dengar cerita-cerita aku dan gelak dengan aku ^-^
  • terima kasih sebab korang pernah berikan senyuman menawan + berharga untuk di kenang ^-^
  • terima kasih sebab dah tolong aku selama ni ^-^
  • terima kasih sebab bagi aku singgah + duduk dekat dalam hati korang tuu ^-^

terima kasih untuk semuanya , semoga korang happy dengan hidup korang y baru tanpa aku di sisi ^-^ jaga diri okeyy korang ? 

dari kawan yang korang benci : nur ain natasya  :)

No comments:

Post a Comment