Wednesday, March 16, 2011

hey semua , korang sihat ? dah makan ? dah mandi ? dah call husband txt husband ? okey ain dah gila -,- apa kau kesah kan ? semalam abang ain keluar dengan membe dia , dia pergi borong satu ts kod hahaha . balik je penuh beg dekat tangan dia tu hah -..- saja nak buad ain jealous sebenarnya tu . dia belikan ain baju :) tengs gendoot sebab bagi adik baju . dia cakap dia pergi shisha tadi dia ambik perisa stawberry sumpah ! ain jealous dengan dia -..- dia nak bershisha bukan nak ajak ain pun pundek kau abang ! hurm .. dah try tengok barang y dia beli alih-alih dia keluarkan satu beg plastik then dia bagi ain . ain cakap sapa punya ni ? dia cakap kakak angkat adik nak pindahkan ? bagilah ni dekat dia , duit y abang pinjam dekat adik tadi abang beli ni lah . hoooiiissshhh , nasib baik kau beli kalau tidak aku tak dapat nak bagi apa-apa dekat duaorang akak angkat aku tu hah ); okey dia orang berdua nak pindah , aku sedih ); hurm .. okey , dah jangan cakap pasal tu nty ain menangis susah nak berhenti . malam tadi ain TERLAMPAULAHBOSAN  tak tahu nak buad apakan -..- nak main komputer abang guna nak tengok tv ayah aku pulak nak tengok cerita enta apa enta -..- nak main ps2 adik aku pulokk main .


so , ni lah jadinya :














okey aku tahu aku tak cantik tak comel macam korang semua kan . ada yg ain tangkap sendiri and ada yg gendoot tangkap . ni lah jadi bila ain dah TERLAMPAUBOSAN kan , pijam fone abang then tangkap gambar . lepas habis photoshoot dengan abang ain , ain buad kad hari jadi untuk dia pulakk :) besokkan hari jadi dia , sorry abang adik tak ada hadiah nak bagi dekat abang duit dah habis then mama dengan ayah tahan adik dekat rumah ni ! -..- tak suka ! tapi adik nak bagi kau something :) adalah malam nty okeyy yangg pukul 12 kau tunggu je okeyy ? hehehe , okey cuma ni je yg ain nak cerita dekat korang . byeebyee iloveyoualllah <3 

No comments:

Post a Comment