Thursday, March 10, 2011

si dunggu dengan gf dia ^o^


hey semua ! 




   masa hari selasa 8 . 3 . 2011 aku melepak dengan kawan aku dekat tempat motor sekolah sebab nak jumpa si dunggu tu hah -..- omg ! dah 1 tahun tak jumpa kau dunggu ); bud kita jumpa akhirnya kan kan masa hari selasa tu :) hehehehe , suka gila-gila aku . okeyokey cerita dia macam ni hah :  setiap hari selasa dunggu mmg selalu date dgn gf dia si ema tu ^-^ , diaorg dah lama ajak aku lepak sama tapi kali ni baru lah aku nak ikut , sebab dah terlampau lama tak jumpa sidunggu tu ~ haaiissshhh kau lah ni dunggu ! sapa suruh berhenti sch ? isshh isshhh .  apa dia ? ha ? apa dia ? nak tengok gambar dia ? apa apa ? ohh , kejapkejap .


 ha ! ni hah dungu dgn gf dia ema , masa diaorg date haritu gggrrr -,- saja je nak buad aku jealous kan korang ni ! tapi diaorg ni sweet doo ^-^ banyak suka ! gila doo masa atok tu marah , macam apa dah masa tu aku rasa -..- y dunggu bley pulak buad bodoh je masa atok tu marah lepak tengah jalan . hahaha , kau ni dunggu buad kelakar la wey ! gelak besar aku dgn eika masa tu , hahaha . tapi best doo jumpa kau dunggu walaupun kita tak bercakap sangat masa tu ); it`s okey la janji aku dapat jumpa kau sudehh . masa tengah melepak -------- aku eika intan dgn anis macam org gila je , chek fone lah blutoot lah dengar lagu lah menangis lah tergelak lah memekak lah bergosip lah semua ada masa tu . hahaha , tapi mmg best wey aku cakap . 




ema : jaga dunggu elokelok tau ! jangan game dia pulak ! and jangan tinggalkan dia okeyy ? hehe , sayang kau CJ7 hahaha ^-^


alif si dunggu : kau pun sama , jaga ema aku tu elokelok ! jangan game dia ! okey , aku tahu aku tahu aku tahu aku sayang kau dunggu ^-^ 






sorry ayat berterabur sana-sini );

No comments:

Post a Comment