Monday, April 25, 2011

i got new sister :)


hey semua , okey aku dapat kakak angkat baru :)
nama dia ida , dia comel bhaiii :) rasa macam nak cubit + nak cium je pipi dia tu :-*
tapi dia tak kasi cubit sebab dia cakap pipi dia sakit nanti . haha , tulah sapa suruh
comel sangat kan ? act akak ida ni satu sch dengan aku :)
cuma tahun ni baru aku nak tegur dia , eeehhheee aku tahu
aku teruk -....- dah diam !
dah lama aku usha dia , dari tahun lepas lagi .
dia form 5 , dia ni kecik je kod . dah macam adik-2 je kalau berdiri sebelah aku ^-^
haha , dahlah kecik comel pulak tu . pehhh tercair aku bhaii .
haha , pphhheeewwwwiiiitttt .
baru je chat dengan dia tadi dah macam  rapat dooo ,
macam aku kenal dia dah lama wey :)
*ayat aku teruk , aku tahu tu );

okey :)
akak ida comel <3 ilubciuyouulah :-*
siaplah kau kak , adik cium kau nanti .


No comments:

Post a Comment