Friday, May 6, 2011

folio ?

asalammualaikum .
heyyo guys , kay sekarang ni cikgu dekat sch semahir tu tak habis-2 mintak folio tu ini -..-
ya cikgu saya tahu sekarang masa untuk menghantar folio bukan ?
masa hari selasa , cikgu keping or cikgu pokok mangga bising pasal folio .
dia pergi tanya sorang-2 baikkan cikgu tu :p
then bila dah sampai dekat meje aku je , aku tersengih-2 :)
buad muka tak bersalah :p itulah aku !
cikgu : mana folio kamu ? letak atas meja saya nak tengok !
aku : emm .. emm .. tak siap lagi cikgu , belom print lagi . 
cikgu : betul ke kamu cakap ni ? semua bagi jawapan sama je .
aku : ye cikgu , betul . sambung tersengih :)
cikgu : okay nanti saya nak tengok kerja awak .
aku : memang lambatlah cikgu akan dapat folio saya tu cikgu :)
cikgu nak tahu kenapa jawapan yang diberi sama ?
sebab kitaorang dah plan awal-2 :) wekk :p
kesian cikgu kan ? haha , 
and-2 cikgu , cikgu tak penat ke membebel dekat kelas 2gigih tu ?
memang tak akan ada sapa nak dengar punn cikgu .
membuang air liur cikgu jelah -..-
tengs cikgu sebab marah saya haritu and malu kan saya dekat kelas saya :)
saya suka sangat-2 cikgu :) nanti buad lagi kay ? 
kbhaii cikgu kepingg 

No comments:

Post a Comment