Monday, June 6, 2011

balik kg :)

balik kampung <3 
bestt wookkk :)
jumpa awekk-2 saya , jumpa pakwe-2 saya 
jumpa makcik-2 + pakcik-2 saya + nenek + atokk 
saya ! haha , masuk air bila dah jumpa ni kan ? 
well sampai-2 je dah bukak laptop tengok video korea kan-2 <3
i love you awekk-2 <3
act balik kampung sebab akak sedara kahwin lah baby :)
cantikk bhaii angah masa tuu <3 menjerit-2 aku kodd .
angah bagikan tugasan act malam sebelum hari berlangsung
aku snap picture guna camera fone dia <3 well bak kata dia :
angah tak sempat nak beli camera nicon or canon .
sorry ea tasya , snap guna fone jelah dulu ,
aku tak kesah act ;) masa malam tu angah suruh aku 
test-ing dulu tengok pandai ketidokk kan .
dah snap dalam 18 gambar pergi tunjuk dekat angah
masuk dalam laptop dia then tengok , terus angah cakap :
tugas tasya ni je tau selama angah bersanding .
awww <3 best bhaii , orang tengah snap aku punn menyebokk
jugak :)  haha , tak kisah lah . kalau orang kahwin kan ada 
panggil orang tangkap gambar kan-2 ? mamat tuu hanndsomee
bhaii , tergoda cikk ni hah .  ramai gila datang , penat melayan .
dah habis bersanding pergi photoshoot outdoor dekat *****
dirahsiakan , act akak ema je yang kena pergi . tapi angah suruh
aku snap gambar bukan ? so kena pergilah sayangg .
cantikk wokkk <3 banyaklah jugak gambar aku dapat :) angah cakap
cantikk gambar yang aku ambikk . welll ceh :p haha .

seriously nak lagi lepak dengan awekk-2 saya dekat kampung tuu :)
but dah kena balikkan hari isnin ni :( haremmm . 
just say :
BOBOY AWEKK -2 
:(

No comments:

Post a Comment