Saturday, June 11, 2011

belajar untuk bersendirian / menerima hakikat

asalammualaikum sebagai pembuka bicara .
now aku tengah belajar untuk bersendirian .
*cehwahh ayat aku -..-
masa permulaan kira bagus lagi . bila
pertengahan -..- dah tak boleh wey ! tak boley !
macam haaprakk ! gila betul .
why aku belajar untuk bersendirian ? yeahh jawapan dia :
tet -.- dirahsiakan , sorry yangg`s .
dan sekarang aku masih belajar untuk menerima hakikat
yang kau tak akan pernah jadi milik aku . 
aku masih mencuba .
ya allah ! kenapa kau bagi dugaan macam ni dekat aku ?
kalau kau tak berikan aku kunci untunk bukak pintu
hati dia untuk menerima aku tolong jangan bagi aku ada
perasaan sebegini rupa dekat dia ya allah ! aku dah tak 
sanggup , lepas satu-2 orang yang aku harap , cinta , sayang
pergi dalam hidup aku :( aku tak nak benda ni jadi lagi ! 
cukuplah beberapa kali . tolong ya allah ! kalau kau rasa aku
tak layak untuk dia , tolong jangan bagi aku ada perasaan 
dekat dia .  setiap malam aku fikirkan fasal benda ni .
ya allah ! bantu aku untuk hilangkan perasaan sayang aku
dekat dia . makin bertambah sayang aku dekat dia , makin jauh dia 
pergi melayang-2 . tolong ya allah ! 

No comments:

Post a Comment