Saturday, June 11, 2011

keling !

hoii oii nyah sayangg`ss !
kau apahal hah ? buad cerita itu ini fasal aku ?
nak megutuk tak berajak kau kan ? lain kali berajak sekali !
haooiisshhh -.- kau dah kenapa hah nyah ? nak mam dah ke hapee ?
kau tak kenal aku sangatlah wey ! tak payah dah berlagak sangat
dengan aku . kau aku sama je wey ! tak payah nak bajett hott 
terlampau sangat wey ! tak bawak kemana punn nyah sayangg`s .
kau nak cakap aku keluar depan rumah pakai seluar pendek dengan
singlet habahmu ! beragak sikit ! seluar pendek dah biasa lah .
singlet tu yang aku tak tahan tu kan ,  antara kau dengan aku mana 
lagi seksi ? mana lagi mengoda ? habakk maii ! mulut kau kalau
tak macam longkang boleh tak ? babimu ! saboo jelah dengan kau .
lupa pulokk , kau kan budak baru dekat situ , baru nak up kan ?
sorry-2 , aku nak tengok sejauh mana hott kau tu baby ? 
okeyy ? kau ajak gadoh bukak sch ni bukan ?
aku set je , kau watlek tunggu tempat biasa aku lepak !
aku datang terus start okeyy ? 

No comments:

Post a Comment