Saturday, June 18, 2011

senang nak mati !

asalammualaikum .
okeyy duukeyyy . baca title ? baguss <3
mati senang je bukan ? 
haha kay bagus aku suka bila dapat tahu :)
macam-2 kau boley buad untuk mati <3 
kalau kawan aku or boyyprengg aku or family aku or
akak abang berangkat aku cuba-2 nak mati -..-
jangan lupa ajak aku sekali , kita mati sama-2 :)
kubur sebelah menyebelah <3 mesti best kan ?

kay malam tadi aku mimpi baikk punya :)
aku teman kawan aku date , aku tak sebab boyyprengg aku ada
hal -..- then aku tengah menunduk sambil menangis segala bagaii -..-
then :) aku tetiba bangun terjun tasik <3 winkk-2 . rasa macam nak
buad je bhaii selasa ni :) mesti semua tersenyum tengok tengok aku kan ?
yelah lepas ni tak ada sapa nak membebalkan kepala hotakk korang , apa
semua bukan ? yeah aku tahu semua tuu :) 
korang jangan risau kayy ? 

No comments:

Post a Comment