Thursday, July 14, 2011

lesbian ?

pembuka bicara :
asalammualaikum .
dah lama tak update blog kan-2 ? 
dah berzaman rasanya XD -..-
okeyy aku nak habakk sikitt , 
berkenaan dengan tajuk yang dekat atas tu hah :  LESBIAN ?
haha , budak kelas aku cakap yang aku dengan bie aku si eika less -..-
haremm wey ! haremm ! haha ,  mana taknya .
selalu pegang tangan , cium dahi , peluk , borak-2 , gelak macam couple kan-2 ?
haha :) tapi takk punn .  dia dah berpunya dan aku pun dah berpunya <3
nampak macam couple rite ? kelakar doo .
bila budak-2 ni nampak aku tengah berdua-2 dengan bie eika , mesti diaorg cakap :
sweet couple bhaii <3 less bhaii -..-
pukimak habah hangg !
rapat salah -..- kalau tak rapat lagilah salah -..-
habis macam mana ? haiiyooo ,
 dia macam adik aku kodd <3
padahal dia lahir dulu dari aku -..- pedulikkk`ss .
aku suka tengok bila dia gelak :)
bila dia senyum :)
comel bhaii ! 
ni hah gambarnya :


comel rite ? balak aku number 2 ni ! nak dia ? langkah kubur aku dululah !
ada orang cakap kitaorang adik beradik -..-
ada yang cakap muka sama -..-
macam-2 =='


sama keee ? entah-2 -..-
aku paling benci tengok dia menangis !
hodoh jadinya nanti XD , kidd also bie .

LES LES LES LES LESBIAN ?
OHH SHITTT !
FUCK YOU !

No comments:

Post a Comment