Saturday, September 17, 2011

MAT REMPIT SEJATI

asalammualaikum to all my readers ,
kay aku nak story sikit pasal MAT REMPIT MALAYSIA ni hah :>
okey semalam balik melaka lalu mana entah -..- aku tengah dok txt dengan faiz 
tetiba ada dengar bunyi motor memekak tu -..- aku pandang jelah dekat side mirror 
last-2 , dua motor pecut laju seksa woo wa cakap sama luu . habis semua nampak -..-
SUMPAH SAKAI JEE ! then satu-2 pecut , yang aku dengan bagganya 
pi bukak tingkap then keluarkan kepala and say :
PEHHH MAT REMPIT MALAYSIA SIAL :>
yang tak boley blaken dia pakai baju malaysia and ada bendera bagai :>
semangat MALAYSIA kau yee mat rempit ? bagus-2 , tapi asal
kau poyo sangat time bawak motor tu ? gila babeng menyampah tengok !
last-2 motor kawan kau buad taikken ? semua sloww jee , haha . kesian-2
tulah laju naa tak kau bawak motor tu ? sebaik tak excident .
kalau takkk INALILLAHH aku caakp :>

No comments:

Post a Comment