Wednesday, October 5, 2011

everyday with them ♥

asalammualaikum :> 
hee okey tarikh ni --> 5/10/2011 <-- titew hang dengan tengtawan titew :>
okey sumpah best gilaa babeng ♥ titew dahlah tak selalu hang tetiba 
mama kasi ken-2 :> alhamdulillah ken . yang pergi ni okey pukul 6 aku dah bangun siap bagai .
pukul 7:15 gerak pi simpang kelubi kumpul sana :> lambat sangat aku gerak pi 
rumah maza .  then tunggu maza mandi bagai , tunggu lesboo aku datang
breakfast kejap dekat rumah maza then gerak :> weeeehuuuu , tak saboo .
yang pergi ni ---> eyntan , anis , eika , maza siti and aku 
dah sampai simpang tunggu bas datang , okey masa tunggu bas sumpah menyampah !
lori belambak -..- bebudak ni semua cakap bas-2 alih-2 lori . haha , sengal -..-
okey lori banyak warna MERAH & HIJAU okeyy warna tu warna myy lessbiooo .
lohaii , sweet jee kod . okey masa dekat bastop sempat snape picture :>
okeyy , semua lawooo masatuu :> heee , okeyy cun-2 semua . 
last-2 bas city liner sampai . semua ada partner memasing . okeyy good :>
kitaorg kalau dah jumpa memang gilalahkan ? so masa dalam bas kitaorg 
memekaklah kan :> bas tu bas bapak kitaorg punya . so watlekk .
sampai metropoint pukul 9 cem gitu kod . okey tak bukak lagi kod . lepak kfc 
kejap then turun metroplaza :> jalan kaki nyahh -..- penat tak penat tahan .
okey sampai metroplaza jee , lepak jap sebba belum bukak , so decided 
breakfast dekat kfc :> kecuali aku dengan maza . watpeace (Y)
kitaorg kongsi-2 , macam tulah namanya BESTFRIEND ♥
hikkhokk :> okey masa tengah makangg kan tetiba lessbioo aku sendawa
kuat makk aii . haha , okeyy gelak besar kitaorg :> termasuk abg yg 
tengah kemas barang dekat situ . okey kelakar kod . bhahaha , 
then dah habis semua baru gerak metroplaza , round-2 then masuk parkson :>
lesbioo nak cari baju untuk boyyfiee dia . lohaii sweet ken dia ? 
dia bawak duit 200 macam tu rasanya , okey then jumpa :>
mangaii baju yang dia beli untuk boyyfiee dia bukan main berjenama lagi kod .
mahal pulak tuu , untung-2 , act beli satu je memula then aku tengok ada discount . 
belilah lagi satu , kay lawaa baju dia :> jealous aku :( sokayy :>
dah beli geraklah pusing-2 , maza nak cari baju . tapi lesbioo dah penat so aku ,
lesbioo dgn anis lepak fucott :> lepak situ potpet-2 kejap :> then bebudak sch
dari high school and kajang lepak fucott . semua mata pehh -..- tumbuk nakk ? 
okeyy ada yang pakat main suap-2 bagai , alahaii sweet gila babeng . jealous ?
ofcozlah ! lain kali jangan nak menunjuk sangat kay ? then-2 ada cina ni
pakai seluar ala-2 zaman dulu-2 . part peha bukan main ketat sendat .
bila bahagian bawah terlebih besar pulak . kelakar dohh :> kay tergelak lagi .
masa makan jumpa budak kelas aku -..- kay start dari tu rasa tak suka bila budak 
lain ada ! shitt ! nyeemakk siott . tapi lelama aku okeyy , kajang tu untuk semua orang 
bukan ? so relax :> then naik metropoint pulak . tengok bebudak ni main bowling . 
masatu ada kedai acam orang jual keychin bagai apa semua . lohaii , lawaa siakk ! 
okey aku beli dua :> aku satu faiz satu :> . lessbioo pun sama jee ,  
tapi lessbioo beli yang ada gambar dia dgn boyyfiee dia . mahal sikitlah .
then bebudak ni tulis nama diaorg dekat belakang fone :> kay cantik !
abang tu kreatif gila woo , lekk arhh . dah siap semua sumpah lawa !  
then kitaorg naik turun naik turun je -..- budak ni makan kfc so kena 
keluar metropoint ken , sebelum keluar aku pi beli coll blog :> heeee mengidam dohh .
okey dah beli lepak kfc , makan apa semua then bincang nak balik bagai . 
okey kitaorang tunggu sesama , pergi sesama , jalan sesama balik mestilah sesamakan ?
heeee , 
 guess what ? i got angry bird from mummy eyntan ♥

 lesbiioo with mummy ant bustop ♥

my lesbioo , okey omeyy ken ♥

bubu with me * ignore my face ♥

bubu with lesbioo♥

                                                 
maza with siti ♥

lesbioo with her cute face♥

bubu , mummy and me *ingnore my face♥

bini zamry and bini amar♥

see dalam toilet pun menyempat hee♥

cute right ♥

baju yang lesbioo beli utk boyyfie dia♥

 diaorg berdua keje melantak ♥

 abang ni kreatif gila ohh♥

parapapa i`m lovin it♥

tu keychin yang aku tadi :> lawa ♥

menunggu cool blog aku♥

last makan before balik ♥

HAVE ARE NICE DAY WITH THEM ♥
I ♥ MY BESTFRIEND 





No comments:

Post a Comment