Wednesday, October 26, 2011

kau jealous cakap jelah perempuan -..-

hey and asalammualaikum :>
okey semalam en en en en itew jumpa husband itew ohh :>
atototo dia pakai baju SUPERMAN itew ohhh .  heee dia nampak omeyy .
then masa itew tengah date en en en macam cibai adalah 3 gegerl ni en en
dia kutuk itew wey -..- cipan betul kau gegerl . kau jealous act en en en
sebab kau tak dapat jumpa husband kau aite ? alahhh cakap jelah ken senang .
okey dia cakap itew sial ohh :/ heee sial aku , aku punya pasallah babi !
kau nak sibuk apadahalll ? kau nak ajak aku berdebat ? apadahall cibai :> 
kau nak lawan carut dengan aku apadahall ohh :> okey gegrl tu en en dia kenal
husband itew dan husband itew kenal gegerl tu . okey-2 , masa itew tengah
berdebat en en en , husband itew senyap jee ohhh :/ hikhok , sokey sebaik ada mummy
itew yang backup itew ohh :> thanks mummy omeyy-2 . okey itew tahu kenapa husband 
itew tak backup itew sebab dia en en kenal gegerl tuu budak kawasan dia en en 
lupaa pulak itew ni -..- heee act terasa lah jugak en en husband itew taknak
backup itew langsung tapi sokey itew paham :> 

to gegerl yang errrr -..- suck !
okey aku tahu kau jealous en en en ? cakap jelah dohh , 
tak perlu kau nak maki aku bagailah dohh , cakap jee .
kau tak payah nak perli aku cakap pakai tudung je lebih tapi perangai -..-
hakalah kau yang penting aku tutup aurat lah bodoh ! tak macam kau sial !
kau nak kutuk aku apa kau tak sedar kawan kau pun pakai tudung -.-
dasar cibai kau en en gegerl ? hikhok , dahlah tambi aku malas 
nak gado ni doh , buad sakit kepala je dohh . matang arhh sikit perangai tu sial !



No comments:

Post a Comment