Thursday, December 29, 2011

BYE AWAK :/

asalammualaikum guys :)
heyyy , buad apa jee ? bosan kan cuti ni ? kaayyyyy memang punn -,-
nak lepak panas -,- hujan -,- abang tak bagi -,- kay finee duduk rumah hadap buku :)
baru nampak budak rajin sikit aite ? PMR weyy tahun depan -,- goshhh , chill Ain .

okey kita teruskan je kay apa Ain nak cakap :) 
kay sebelum tu usha ni :
dah usha ? guess what ? dia lahh madu Ain :) kayyy `MADU AIN` .
dah stop Ain stop ! fineeee -,- aku benci kau :/ 
kenapa mesti kau ? kenapa hah ? and kenapa mesti nama sama dengan aku ?
takdir Ain takdir ! kau kena terimaa sayangg , kena terima dengan senang hati sayang .
goshh , aku tak boleyy kay tak boley :/ susah sangat bagi aku ! 


dear superhero :)
hey awak :) ehh awak , saya nak cakap sikit ni yang saya dah penat kena tipu dengan 
awak . seriously saya dah penat awak :/ saya penat menangis setiap hari sebab awak .
tapi awak ada menangis sebab saya ? goshhh mesti takkan awak ? dah cukup arh
hati saya sakit awak :/ cukup arh saya terseksaa :/ saya tak larat dah awak .
 seriously saya dah tak larat kalau hari-2 macam ni :/ 


know awak dah ada Ain Miera aite Zul ? finally , saya tahu jugak perkara sebenar :) 
kay dah stop , awak tak payah jelaskan apa-2 okey ? saya harap awak dengan dia 
bahagia okey ♥ always happy ♥ always suwwitt-muwwitt ♥ and always fall in love ♥
awak cakap saya kongkong awak ? sorry awak , saya tak berniat nak kongkong awak
or what  . tapii :/ hm .. nvm biar lah rahsia :) awak tak perlu tahu tu kay ? 
sorry if saya selalu nak kongkong awak , kuat jealous , selalu tuduh awak macam-2 ,
sakitkan hati awak and enything else . Im very-2 sorry :/ 

dekat sini saya nak cakap yang nanty saya akan rindu awak Zul :/ 
yaa seriously saya akan rindu awak . tapi takpaa demi awak dengan Ain Miera saya okey :)
saya nak cakap sikit ni yang saya 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



saya sayang awak Zulkifli Othman :/


#ya Allah , lepas ni boley ke aku hidup tanpa Zul ?
setiap saat setiap minit setiap jam setiap hari setiap minggu and setiap bulan ?
kbhaii SUPERHERO KURUS :/


No comments:

Post a Comment