Thursday, December 22, 2011

MOKK ♥

asalammualaikum guys . 
ehh okey pagi-2 buta ni Ain nak cerita pasal mokk Ain si Maizura ♥ 
hee :> kay mokk aku sayang , tahu kan ? bagoss sayang -,- 

kay setiap kali petang macam biasa lah kan Ain lepak dengan Mokk , Anjeww and Ijat .
but petang tadi anjeww dengan ijat takdaa -,- Anjew pi langkawi ada family day . 
Ijat pulak dekat johor balik kg . so tinggal Ain dengan Mokk jee -,- 
haishh takpaa kitaorang lepak jugak , lepak depan rumah Ain :) kay suwwitt nokk ♥ 
Mokk harini dengan aku , alahaii dia siap belikan aku ROCKY lagi wey .
kay dia macam tahu jee yang aku suka ROCKY ♥  masatu cem gini :
Mok : kau sedih harini kan kepeng ? 
Ain : tak arhh #sambil :)
Mokk : jangan tipu aku lah babi , cara kau senyum harini serious lain . tak pernah kau mcm ni.
Ain : err seriously aku okey , dahh lah malas nak berdebat dengan kau nok .
Mok : tengok , selalunya kau akan lawan balik . aku kenal kau dah lama , kau 
tak pernah kay mcm ni . dah harini lepak aku nak happy kan kau . sebab sebelum ni 
kau selalu happy kan aku , hari-2 aku . know aku nak balas budi kau kepeng .
Ain : pehh jiwang siot Mokk aku petang-2 cem gini :p alahh perkara biasa . dah lah
tak payah nak jiwang sangat arh kan petang-2 ni , aku happy jee okey jee Mokk :)

see dia jiwang dohh petang tadi -,- kay sumpah first time dia baik dgn Ain mcm ni :/
tapi ken Mok , sorry arh doh . aku terpaksa FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE kan
semuanya depan kau petang tadi :'( btw sorry again Mokk , thanks kau dah
belanja aku ROCKY fav food aku tuu ♥ buad aku gelak apa semua . kay thanks Mokk :)

kay sebelum nak masuk rumah ada sorang mamat ni tak habis-2 lalu depan
rumah Ain naik basikal dia yang lapuk tu -,- si Mokk dah tersengih-2 dekat dia ,
mata dia lagi arh kan pandang je mamat tu sampai kaki Ain dia pijak -,-
memang kena pelempang setempek dekat pipi dia tadi . # padan muka kau mokk :p
bila aku tengok Mok dah tersengih macam tu means dia dah melting dgn mamat tu arh kan -,-
macam bodoh kenal pun tak ! then tetiba mamat tu tegur Mokk `hai` . pehh kemain
melting lagi Mok masatu -,- haishh tangkap cintaa kau dengan dia hapaa Mok ?

kay lepak dengan kau harini best Mokk :) tapi .. sorry satu harini semuanya 
FAKE belaka dari aku :/



No comments:

Post a Comment