Tuesday, December 27, 2011

WITH THEM ♥

asalammualaikm and good nite guys :) 
ehhh rindu titeww tak nii ? kay sorry lama dah update blog -,- 
titew buzy arh awak , buzy -,- penat kayyyy penatt .
korang semua sihat ? ehh dah prepare barang sekolah semua dah ?
lagi berapa hari je kay nak bukak sekolah -,- alahaii sekejapnya cuti :/

see Ain spend time masa dengan diaorang petang tadi :> nampak tak Ain lepak
dengan budak bawah ? kay sekali sekala Ain lepak dengan budak bawah :)

 kay Ain selalu gadoh dengan budak pendek ni nama dia Maisarah ♥
 okey sakit kaki Ain duduk belakang -,- #saya ringan ♥
 Mokk suka tengok Ain ikat rambut macam tu -,-
 Nur Iris Batrisya ♥ 
 Mokk ♥
 sumpah Mok nampak omeyy senyum macam ni ♥
 kayy Mok suka curi phone Ain -,-
 dia pantang nampak camera kayyy -,-
 budak kecik yang selalu sakat aku -,-
 rindu nak main kejar-2 :/
aku koyak kertas tu macam mana hati aku terkoyak :'( 

p/s aku sayang korang ♥ 


No comments:

Post a Comment