Sunday, January 29, 2012

BE MATURED PLEASE

Okey budak baru memang selalu kena DAMN dan aku tahu tu :)
Macam aku , budak baru kena DAMN apa semua -,- 
Nak kata aku buad masalah kenal korang pun tak kodd , nama korang pun ada yang aku
tak tahu lagi . Alahaai kalau tak puas hati snagat meh sini jumpa aku lah cibai -,-
Tak payah nak update status dekat LAMAN MUKA BUKU ke TWITTER ke 
Dekat TASIK ke PONDOK ke bagai semua -,- 

Jumpa aku jee boley kan ? Cakap belakang kata nak tumbuk aku sepak aku 
terajang aku bagai semua -,- Bila aku lalu sebelah taknak pulak buad semua tu -,-
Menyakai betul perangai , korang dah besar dahkan ? Matang arh sikit perangai tu 
dohh , kalau betul tak puas hati dengan aku datang jumpa aku settle masalah boley kan ?
Korang nak PMR macam tu jugak aku weyy , aku malas nak gadoh-2 ni . Nanty apa yang aku 
belajar tak berkat tahu ? Cuba jadi matang sikit wey :)


No comments:

Post a Comment