Saturday, February 18, 2012

I WISH YOU STILL REMEMBER OUR DATE :/

Asalammualaikum .

- 13022012 -
Okey ada sapa-2 nak teka asal dengan tarikh tu ? Cubalah teka .
Haihh malas betul korang nak teka -,- Cepuk tahu arhh :p Mwehehehe 
Okey-2 Ain bagitau asal dengan tarikh tu . Tarikh tu cukup E2 bulan
Ain sorokkan blog Ain dari Zul :) Tapi kan Ain mungkir janji dengan diri Ain 
sendiri :/ Goshh Ain terpaksa bagi link blog Ain dekat Zul sebab dia mintak -,- 
Sumpah menyesal gilaaa kayy bagi link dekat dia :'/ Tapi takpa Ain tukar link lagi :) 

 - 15022012 -
Finally Ain dah genap 1 bulan single :) Sumpah terseksa -,- Tapi Ain kan cool .
Lek joo buad macam takdaa menda berlaku ,  bila pi sch semuanya FAKE 
haish sorry korang aku berlakon yang aku tengah gembira bila dengan korang .
Aku taknak korang tahu yang aku tengah sedih , aku taknak korang risau pasal aku .
So setiap pagi sebelum keluar kereta aku akan doa `aku harap aku kuat bila depan korang` 
Aku dah tak boley nak senyum gelak macam dulu dah , dulu aku senyum gelak ikhlas tapi
sekarang ? Aku takut satu hari nanty aku tak boley nak FAKE kan segalanya dah :'/

- 17022012 -
Hey Zul , kalau kita still couple en en kita dah 3 bulan dah kodd :) Tapi tu semua 
angan-2 kan ? Seriously susah gila nak lepaskan Zul , tapi Ain kuat Ain cuba jugak
event sakit hati gilaa . Kalau kita still couple en Ain nak cium hidung Zul :) Tapi
tu pun angan-2 jugakkan ? Susah gilaa nak lupakan Zul -,- Seriously tak tahu kenapa .
Macam-2 dah cara Ain try untuk lupakan Zul semuanya harem -,- Macam gampangg .


Zul ! Ain Sayang Zul ♥ Ain Rindu Zul :/



No comments:

Post a Comment