Friday, May 18, 2012

YAYA BOBOBOI ^.^

Asalammualikum.

Omeyy kan dia? Well dia memang omeyy k macam kita :) *perasan kejap* Nama dia Suraya Binti Shahidan. Panggil dia Yaya tau macam dalam cerita Boboboi tu ~ Nampak omeyy sangat k, hee fav cartoon kita tu :) Dia kawan dekat sekolah baru kita, act geng dia semua benci kita lagi-2 Syeera and I don`t know why she hate me too much :\ Setahu kita, kita tak buad salah pun dekat dia. Never mind lah, kalau kita ada buad salah kita mintak maaf k Syeera?  *muka comel* Kawan aku semua kata dalam geng dia, dia yang paling baik sebab kawan aku kata dia tak suka cari gadoh atau bermusuh :) See that why aku okey dengan dia, btw dia ada kata kalau depan geng dia dia kena buad macam dia benci aku yelah sebab kawan dia semua benci aku *betul ke ayat dia* Ahahahaha sorry lupa ahh, never mind lupakan ayat tu. Seriously kawan dengan dia best even takda ahh rapat sangat en tapi best and dia memang baik macam kawan-2 aku cakap :) Kadang-2 bila aku ada prob macam haritu pasal budak cakap aku bagi Sufi Ferrero Rocher and aku tulis nama dia dekat meja haritu Yaya tolong aku ^.^ Tengok ni
Ehehehe, thanks Yaya Omeyy :* See kita dah cakap dia baik sangat k. Kadang-2 dekat sekolah nak tegur dia kemain susah lagi --' Yelah mana taknya kawan dia always dengan dia so susah ahh, tapi-2 masa hari selasa kod tak silap kita tegur dia kita cakap`Hey Yaya` alahh omeyynya kita :) Ahahahaha. Act kita suka tengok muka dia, bila dia senyum, dia gelak and paling kita suka time dia bercerita muka dia sumpah nampak omeyy k tak tipu! Kita harap satu hari nanty kita dengan geng dia akan okey dan akan jadi kawan macam orang lain. Teringin sangat nak kawan dengan geng dia semua, tapi-2 geng dia benci kita :\ Macam kita cakap lagi-2 Syeera siap bagi nickname lagi dekat kita `burung hantu` hmm never mind suka hati dia ahh nak kutuk kita apa pun yang penting dia bahagia dengan life dia. Malas nak kacau hidup dia, last sekali kita nak cakap yang kita happy kawan dengan dia and-2 kita sayang Yaya kawan Boboboi ni :*

No comments:

Post a Comment