Saturday, June 25, 2011

kau penipu !

pembuka bicara :
asalammualaikum .
hey ,  korang semua sihat ? kayy bagossss :)
hehe -..- XD
kau penipu ! aku benci benci benci benci benci benci dengan kau !
kau tahu tuu ? kalau kau tahu bagosss !
gggrrrr -..- aku tahu aku tak ada boyyprengg tak macam kau bukan ?
untunglah kau ada boyprengg yang boley care gila-2 pasal kau kan-2 ?
untung-2 <3 
wajib ke kau nak menunjuk depan aku yang kau ada boyyprengg ?
wajib ke kau peluk boyyprengg kau tu depan aku ?
wajib ke kau beromen dengan boyyprengg kau depan aku hah nyah ?
stop it lah sialll !
kau buad aku makin menyampah dekat kau betina ! 
kalau perangai kau tak macam syaitan tak boley ke hah ?
kau saja nak jealouskan aku kan-2 ?
mentang-2 kau ada aku tak ada :(
gggrrr -..- saboo ain ! saboo ! cuba bawak bertendang !
aku hormat kau ! kau pun kena hormat aku jugak !
ada paham kauu ? 

No comments:

Post a Comment