Saturday, June 25, 2011

1 year 1 month 1 day

pembuka bicara :
asalammualaikum .
heyyo korang dah makangg ? dah mandi ?
kalau belom pergi buad kalau dah duduk diam-2 baca post aku hihi :)
okey-2 , aku nak cakap  : 
HAPPY ANNIVERSARY <3
dekat bie eika dengan zamri :)
wowot :) untunglah kan dah 1 YEAR 1 MONTH 1 DAY
haha , aku >< apa ada ? 1 hari jangan haraplah kan ?
sabooo ! sabooo ! pasti ada punya kay ainn <3
gggrrrr -.- jeles bhaii tengok korang berdua ni hah -..-
*kidding also bie :)
zamri ! kau jaga bie aku tu elok-2 tau !
aku sayang dia macam girllprengg aku dah  <3 kau tahu ?
jangan buad dia menangis faham ? aku paling tak suka tengok dia menangis
or kawan-2 aku yang lain lagi-2 bie eika ni hah -..-
haiiiyyooo zamri ! ada faham kau sama ayat aku ni ?
aku tahu kau penat kerja segala bagai rite ? balik lambat apa semuakan ?
kadang-2 kau tak ada masa nak txt-ing or call-ing eika rite ?
serious wey ! wa cakap sama lu !
eika langsung tak kisah asalkan kau selalu ada dengan dia .
aku tahu dah banyak kali aku ulang perkataan tu dekat kau rite ?
saja nak ulang balik act hihi :)
yang penting kau ingat pesan-2 aku tu tau zamri !
kau kena bersyukur sebab dapat girl macam eika ni tahu ?
dia setia bhaii . 

bie eika : iloveyou!iloveyou!iloveyou!iloveyou! <3
ingat ! apa-2 pun aku selalu ada dekat sebelah kau faham bie ?
kay bagoss , lepas ni kalau boley aku tak nokk tengok kau menangis segala bagai faham ?
kay cium sikit ! wekkk -..-
haha , ceh macam tak biasa ke jan-2 ? haha , kau selalu cakap cem gini dekat 
aku kan-2 : WEY AIN ! COUPLE JUM ?
haha , less bhaiii :) gila kau bie !

apa-2 pun aku doakan korang kekal and bahagia <3
wowot :) untung-2 <3 


sweet bhaii diaorang ni doo .

iloveyou <3


No comments:

Post a Comment