Wednesday, June 29, 2011

selamat hari kelahiran .

pembuka bicara :
asalammualaikum .
kay nampak titlle dekat atas tu ?
kayy gooodd`s . meh sini hag sikit :)
hihi , kay-2 .
ain nak cakap :
SELAMAT HARI KELAHIRAN
dekat :
WAN NUR AEN <3
hoho , akak sayangg ! you dah tua woo ! haha ,
i doakan umur you panjang :)
rezeki banyak datang :)
berjaya dalam kehidupan :)
dapat boyprengg yang baik :)*tet -..- haha
ceh-2 :P macam tak biasa jekan-2 ?
betull tidokk ? hah akak tua sayangg `s ?
abang adik ada bagi hadiah rite ? 
tu bagi pihak adik jugak tau . hihi :)*dasar muka tak malau betoii -..-

akak tua sayangg :)
sorry hadiah tak ada , tapi ciuman dan pelukkan ada <3 mau ?
haha ,  gatal-2 -..-
lagi sekali adik cakap : 
SELAMAT HARI KELAHIRAN <3


hoh :) ini dia ! ehh akak tua ! nama kita samalah <3
ayoyo , macam mana ini ?*watlek sudahkan ?
kay-2 , cantik bukan dia ? bakal akak ipar ni bhaii . kau ada ?
tak adakan ? kalau tak ada duduk diam-2 !
haaiiisshhh -..- atoto , dia ni baik doo . dia rapat dengan abang aku tu hah ,
kekadang aku selalu tanya akak tua ni pasal abang aku .
aku baru tanya dia dah jawab dah . ayoo lu ini banyak ambil beratt woo :)
NENEK TUA SAYA !
SAYA SAYANG AWAKK <3

No comments:

Post a Comment