Saturday, October 29, 2011

i try baby

asalammualaikum and good night my readers :>
okey harini itew nak story pasal babyziera iteww yang cantikk tu :>
okey baby ! awak tahu aite yang i tew sayang awak ? awak suka buad itew
risau tahu toqq ? why awak tak bagitahu awak sakit ? hah ? kenapa-2 ?
kenapa awak senyap jee ? please lahh baby itew sayang awak !
itew taknak awak tingglkan itew ohh :/ #kay kan dah menangis aku

awak ! itew nak awak jaga kesihatan okey ? makan ubat selalu !
makan nasi , benda yang berkhasiat ! and benda paling penting ,
barang-2 keperluan yang penting please lahh jangan letak merata-2 tenpat .
nanti susah nak cari cam haritu awak ngadu dekat itew awak asma aite ?
ubat asma awak hilang aite ? awak lupa letak mana aite ?
please jangan letak sepah-2 kayy ?

hey awak , awak nak tahu tak sebelum tido itew mesti akan doakan awak cem gini :
ya allah , kau panjangkanlah umur babyziera aku ni ya allah , 
tolong jangan kau mabil nyawa dia ya allah , kau ambiklah nyawa aku ni sebagai 
penganti nyawa dia ya allah , takpa aku sanggup asalkan dia bernafas ya allah .
dia dah banyak bantu aku ya allah , kalau kau ambil nyawa dia . sapa nak 
ceriakan hari-2 aku nanti ? kau sembuhkanlah penyakit dia ya allah .
aku harap besok pagi kau still bernafas baby #sambil tersenyum pandang awan :>

awak kalau sakit mesti taknak bagitau ibu awak en en en en ?
awak dah tak sayang itew lettuuwww en en en :'(
awak please okey jaga diri awak tuu :> jangan lupa itew tau awak !
hikhok , selagi itew tuhan kasi kita bernafas untuk ceriakan hari-2 awak .
itew akan cuba sedaya upaya untuk ceriakan hari-2 awak :> 
ehh itew sayang awak :-* awak jangan tinggalkan itew aww aww awww .
kbhaii awak , jaga diri tuu aw aw . iloveyoubaby ♥ muahhh muahhh :-*



No comments:

Post a Comment