Thursday, November 17, 2011

RAYA HAJI

asalammualaikum and good moning my readers :>
okeyy rindu iteww takk ? goshhh dah lama tak edit blog aite ?
semua bising suruh edit -..- haishh nampak sangat rindu aku en en :>
okey sorry blog aku dah berzaman tak bukak kau , mama tak bayar internet -..-
sokey aku on9 dekat cc joooo , tapi budak dekat dalam cc macam sakai dok
usha-2 macam errrr -..- 

okey raya haji korang acanoo bestt ? hikhok itew balik melaka :>
sepatutnya balik cheras tapi cousin itew call pujuk mama itew balik melakaa .
last-2 balik jugakk :> #kayiloveyoumama :-* hikhokk samapi-2 jee
amoyy dah jerit :ADIKKK ! #aku mamai sebab baru bangun tido . 
aku turun kereta then jerit : AMOYYYY ! #kau ada ?
dah habis salam cium peluk semua aku kena angkat barangg -..- 
okey dah settle semua aku makan kejap lapooo heee , 
dah makan aku lepak sungai , aku jatuh -..- cilakaa jee katak tu buad aku terkejut .
sokeyy tak skait sangat punn #kaytipu 

malam tuu tunggu lily dengan wife top balik kemain lama tunggu -..-
pukul 1 lenih baru sampaii , gila hapaa dia seksa aku dengan amoyy 
duduk depan pintu tunggu sampai dia datang ? kena gigit nyamuk aku .
sokeyy aku sanggup aku rindu diaorang :( last-2 sampai jugak :>
goshhh aku menangis bila semua dah balik :( #bodohgilaaku 
diaorang semua tanya `asal adik nangis` then aku jawab `mata masuk habuk :`
lekk jeee , then kitaorang lepak bilik pakcik :> tido situ act kongsi dengan laki -..-
okey what kitaorang tengok blue malam-2 tuuu , gila enn hahaha .
abang sedara aku ajak semua tengok aku pun usha lahh en en en .
kalau tak diaorang peli aku `baik kau dik` -..- 
okeyy then main baling-2 bantal macam gila dengan cousin laki then atok aku datang
mengamuk -..- aku yang kena jawab sebab aku rapat dengan atok aku :>
atok : tak tahu malam kee ? semua nak tido luar dekat reban ayam nun ?
aku : alahhh tokk watlekk okeyy ? kay kitaorang tak bising ea atok #senyum :>
atok : adik cakap pandai tapi bising jugak .
aku : yelahhh tokk #aku peluk atok then hantar atok dekat bilik dia :>#cucuyangbaikniwey

okey then bising balik -..- sakai betul . dah penat semua tido macam hapaaa jeee ,
sorang sana sorang sini besepah-sepah . sokeyy itulah kitaorang :>
pagi tu semua bangun pukul 12 lek jooo , aku orang pertama bangun kodd .
okey then kuar bilik cari makanan sebab malam tu aku tak makan pun :>
masa nak mandi semua berebut bilik air -..- main tolak-2 bagai tak kira arh
laki ke pmpuan macam haremm aku cakapp . last-2 aku jatuh -..- #sakitlahsial
then start dari situ aku dapat gelaran RATU KEPENG -..- shitt !

dah mandi semua pi raya rumah belah puan , kay macam haremmm kena berhimpit -.-
again aku terkepit , sokey dah biasa :> balik jee dah malam , lepak bilik 
then kitaorang main kejar-2 dalam bilik macam kanak-2 :> #rindutimetu
pukul 12 macam tu budak laki dah start tido sebab diaorang penat , bhaha kesian :p
cousin pmpuan aku ada yang otp dengan boyprenn diaorangg #jeleswey
aku lily dengan wife top duduk atas katil bukak lagu korea kuat-2 then nyanyi :>
sekali abang paan bangun suruh senyap -..- bhahaha lawak gila time tu kod #imissthattime

then besok tu nak kena balikk :( bhaii koranggg , have are nica day :> 
adiksayangkorang ♥



No comments:

Post a Comment