Monday, November 28, 2011

MEET MY COUSIN ♥

asalammualaikum and good nite my readers :>
sihat dokk ? alhamdulillah sihat . hee sorry dah lama tak updatee 
blog tercinta nii -..- titew buzy  lah akhir-2 nii . hee sorry-2 .
okey dua puluh lapan haribulan sebelas dua ribu sebelas en en 
titew dah decided nak balik melakaa jumpa cousin-2 titew yang omey-2 cun-2
tuu hahh . hikhokk , okey-2 diaorang semua re re re rindu dengan titew ohh :>
alahaiiii suwwitt jeee korangg semuaa  ♥ muahhh muahhh sikit :-*
kau adoo , takdooo ken ? dah tuu senyap ! heee kidd alsoo :>
pagi lagi titew dah bangun sebab boyf titew si zulkifli dah kejutt :>
hikhok , dia tak suka girlf dia bangun lambatt -..- so dia kejuttkan titeww .
suwwittt tuu toqqqq ♥ #lagi sekali kau adoo takdooo aite ? dah tuu , pi minum kopi .

heee then tunggu baba titew balik keje kemain fedup titew tunggu -..-
masa tu otak asik pikir jadi balik or takk jadi balik or takk .
last-2 mama suruh kemas barang nak balik melakaa dahh .
weeehuuuu seronok dohhh ♥ nanty titew nak date dengan cousin-2
titewww :> nak dengar story diaorang semuaa :> alohaiii suwwittt toqqq .
lepas maghrib baru gerak around pukul 7:25 macam tu kod tak silap arhh .
sampai rumah amoy joo dah pukul 10 lebihh -..- #sakit bontot aku weyy duduk dalam kereta .
okey tahu maksudnya tu apa ? tahu takk ? titew dah sampai melakaa weyy :>
weeehuuuu , gembira hati ini #jiwang aku sial 

titew kalau dah naik kereta conform arhh titew tido aitee :> heee , bosan -..-
bangun-2 jee tengok dah sampaii . alahiii re re rindu gila dohh :<
heee aku salam cium peluk amoy dengan lilyy :>
cousin yang lain tak jumpaa lagii :< hee sokeyy nanty jumpa yoo .
okey-2 , baru jee sampai dah macam-2 cerita aku dengar :>
kitaorang memang cem gini yooo , heee kau adoo ? takdoo en en en ?

malam tuu en en en en titew tido pukul 3 lebihh ♥ gossipp semuaa .
lohaii sumpah wa cakap wa rindu wey ! hee titew tido sesama weyy ♥
okey tu yang paling aku rindu weyy ! heee , rabu nanty nak hang weyy :>
kay tak saboo nak hang nanty weyy . okey masa hang nanty aku paling 
kecik kodd -..- sebab cousin aku semua umur atas akuu . 
okey kesian aku , but it`s okeyy aku ken cool :> 
hikhok , masa hang nanty cousin aku bawak kawan-2 diaorangg dohh -.-
sokeyy aku ken cool and peramahh :> sapa sombong titew nanak tegur ! hee ,

so jangan nak menyombong sangat kayy ? muahhh muahhh :-* sikitt
ada orang nak belanja aku nanty wey masa hangg :>
kay jimottt duit akuu ♥ makangg pun ada orang sponser toqqq .
bak kata awokk titew kalau adik balaik melaka makangg akak belanja
then adik nak apa akak belii . kay titew apa lagi , mintak arhh rantai 
burung hantuu ♥ hikhokkk , aku minat rantai tu dohh :> hee
awokk nak belanjaa titew nanty . maseh-2 iloveyou sikitt ♥ 

heee , disebabkan aku paling kecik antara cousin-2 aku so
aku manjaaa sikittt :> hikhokk , kau adooo ? takdoo aitee ?
watlekk and chill okeyy sayangg ? heee , kalau boley aku nak stay 
sini selama mana yang boleyy kodd ! tapi malangnyaa aku duduk
jauhh nun dekat kl -..- semua duduk melakaa , aku sorang merantau
ke kl . kay sedihh sial nanty masa nak balikk :< 

heee , cukup lah kod untuk one day aku dekat rumah amoyy ni .
besok aku story lagi kayy ? hikhokkk , good nite every onee :>
okey i love my crazy cousin omey-2 cun-2 hott-2 ♥



No comments:

Post a Comment