Monday, December 5, 2011

BROTHER LONG ♥

hey and asalammualaium my readers and follower :>
btww good morning guyss ♥ hikhokk , awal ken titew bangun harini :>
haishhh , dah terbiasa bangun awal sekarang nii kodd -..- but sokeyy lerr .
okey sapa belum mandi angkat ketiakk :p #kidding alsoo .  heeee , aku lettuww
belum mandii -..- just basuh muka dengan gosok gigi joo :> mandi pukul 12 nantyy .
hhikhokk , breakfast punn tak ambik lagii :> apa nak jadi entah dengan aku nii -..-
korang semua dah makan breakfast belum nii ? mandi dahh ? kemas bilik dahh ?

heee , okey know titew nak cerita pasal BROTHER LONG titew ♥
halamak abahh , aku sayang kau tahu takk bodohh ? paham tak tuu ?
good :> hikhokk , okey-2 nak tengok gambar diaa ea ? jap yoo 
okey tu dia BROTHER LONG aku :> pehh handsome aitee ?#eyuuu :p
hahaha kiddingg , act aku saja panggil dia BROTHER LONGG :>
sebab dia ni jenis mcm lelaki sikitt -..- and dia ni dah macam abang aku ♥
dia ni selalu cakap macam ni dekat aku :
- kenapa kau ni kepeng sangat ? susah sangat ke nak makan ?
- kepeng , keding , tulang , kayu , papan , lidi #dia ejek aku wey -..-
- jaga diri tu elok-2 
- tak payah tension sangat pasal lelaki #bak kata dia takdaa gunanyaa -..-
- aku sayang kau ain ♥ #pehh BROTHER LONG wa jiwangg siott :>


bhahaha , tu lerr dia selalu cakap dekat akuu -.- bagus aite dia nii ? 
okey apa lagi pasal dia ni erk -..- hah-2 aku selalu gadoh dengan diaa :> #gadoh manjoo
alahh normal letuwww en en en en ? sapa yang betul-2 paham aku je tahu aku jenis 
yang macam manaa :> macam BROTHER LONG wa lahh -..- semua dia rembat tahu
pasal akuu #kay kantoii . act aku dah lama tak jumpa diaa :/ dia pindah sch dari form 1
tak silap akuu lerr -..- #sorry piqahh aku lupaa . okey like that lahh tak silap lerr yoo .
haritu mummy aku suruh add dia dekat fesbuk #pikir kau hot sangat sampai aku kene add kau ?
#kidding yoo piqahh :> dah tengok fesbukk dia haishh acam kenal joo so aku add lerr :>
Syafiqah binti Mamat <-- nama diberi oleh kedua-2 ibubapa diaa :>
dia sebaya dengan aku dan sekepala dengan akuu :> #bagus lettuwww aite ?


to Syafiqah binti Mamat :
sayang ! aku rindi kau noqq :/ bila nak call aku cibaii ?
sembang lebih kauu -..- errr sepak karang ! noqq , bebila free datang lerr 
rumah aku lepak kedai kopi jumm ? aku order kau tolong bayar okeyy ?
wey noqq thank dengar cerita akuu yang best gila tu en en en :> #perasann -..-
thanks sebab kau jadi broo utnuk akuu :> hikhokk , okey broo ?
AKUSAYANGKAUSYAFIQAHBINTIMAMAT ♥

No comments:

Post a Comment