Thursday, November 17, 2011

TUJUH BELAS SEBELAS DUA RIBU SEBELAS ♥

asalammualaikum my readers :>
hee ehh itew dah wangi tahuu , husband itew suruh itew pi mandi tadi .
haiyooo , ehhh kenapa dengan tarikh dekat atas tuu ?
okey tarikh tu ada orang mengaku yang dia suka dekat aku , minat aku ♥ 
omagosshhh , terharu sial :> hikhok , nak diakatkan dia laki yang pertama
mengaku sendiri yang dia suka dekat aku :> nama dia Zulfikli Othman ♥ 
oma macam tak cayoo jee memula tuu .and last-2 dia mintak couple ♥  
oh my good -..- #cair hati aku dengan kau bie
aku tanya ucuk gendut aku patut or tak aku terima then dia suruh terima .
ohh maa aku pun suka dia act :> #kay kantoi -..- sokeyy , dia ni suwwitt toqq .
untung sapa dapat dia wey #aku lettuwww heee :>

 okey dia ni caring gila babi
lah en en pasal aku , okey aku ken nak pindah dia tak habis-2 tanya aku 
jadi pindah or takk .  bak kata dia kalau jadi hari-2 boley jumpa ,
jalan balik sesama :> omaa suwwitt tuu toqqq ♥ heee , okey apa lagi aku nak
cerita pasal dia ni ? okeyy dia sabar jee dengan aku , maklumlah aku ken 
tak pakai fone -..- pagi-2 dia mesti tunggu aku on9 . hikhokk , kau kau ada ?
takdoooo en en en , so watlek :> heee , okey dia bagi aku lagu ♥
----> DAVID CHOI - BY MY SIDE - <----
okey lagu tu best wey :> act memula tak paham asal dia bagi lagu tu dekat aku -..-
okey ni jawapan dia : I think the song was perfect for you
okey tu jawapan dia :> hikhokk , ehh you i sayang you tahu ? i takakan curang dengan
you lahh -..- nak tahu pasal i just tanya ucuk gendut si maizura tuu yoo :>

bie setiap kali you cakap you janji takakan curang or what mesti i akan cakap
ni : ayat tu dah beribu kali dengar tapi tetap sama .
heee , i susah nak caya laki sekarang ni :> but i harap you pegang kata-2 you .
jangan hancurkan hati i lagi boley ? jangan bagi air mata i lari merethon boley ?
i nak you sorang jee , i nak hati you cuma milik i . i tak nak bermaduu , 
tapi kalau tuu kehendak you maybe i terima :> i nak you selalu ada dengan i boley ?
i harap sangat you takakan tinggalkan i ! kalau ada jodoh lerr en en en ,
kalau takdaaa jodoh :(

hee i dengar you ramai bebeno peminat :> act i takut kalau nak couple dnegan orang
macam you , yelahh ramai peminat en en en en . i takut kehilangan you :(
i banyak dengar cerita pasal you biee , i hope apa yang i dengar pasal you ,
you takakan buad dekat i :> i trust you bie ♥ hikhok , ehhh awak ILOVEYOUUU :-*
paham tuu ? awak dah pandai curi hati saya awak kena pandai jaga hati saya
paham ? kalau awak dah taknak dekat saya awak kena pulangkan balik hati saya
dengan seelok-eloknya :>

i harap relationship kita lama :> AMIN !








No comments:

Post a Comment