Thursday, November 17, 2011

NEW BUDDIES

asalammualaikum my reader and follower :>
okey jumpa lagii , heee sihat ? aku demam -..-
makan dahh ? aku belum lagi :> mandi dah ? aku belum lagi :>
okey aku ada kawan baru ,  dua-2 boy . aku kenal diaorang dalam tarikh yang sama
tiga puluh haribulan sepuluh .
diaorang sporting :> suka-2 heeeee .
bawah ni diaorang :

 
 Dia ni Ameer Iskandar . okey dia ni tua setahun dari aku #pandai-2 pikir .
dia ni agak sporting jugak lahh en en en , okey dia tengah cari girl untuk teman diaa .
tapi dia cakap dengan aku dia kena cari yang dekat sebab dia ni kuat rindu sikit -..-
bhaha , dia ni mengada sikit manja sikit . okey dia caring wey :> 
lekk jeee aku dengan dia kawann , best kawan dengan diaa . 
ehh atok tua kita ni hott :> ramai oarang minat dia , dia jee jual mahal sikit -..-
okey i nak cakap best berkawan dnegan you atok tua handsome ♥

Dia ni zulkifli othman . dia sebaya dengan aku , act aku tak tahu sapa yang add
sapa dekat fesbukk tuu . one day dia tetiba tegur `HI` then aku pun rep lah `HEY`
then IM jeee :> dia ni jenis yang jujur orangnya . untuk kau nyahh sapa dapat dia ,
okey dia duduk kesuma fasa 1L and aku duduk fasa 1M , aku tak tahu pulakk
yang kita orang duduk dekat kawasan yang sama and aku tak tahu pulak 
yang ucuk bonget aku si maizura kenal dia -..- rupa-2nya kawan . 
okey best berkawan dengan you superhero ♥

No comments:

Post a Comment