Tuesday, December 6, 2011

AKHIRNYAA :> ♥

asalammualaikum guys :>
so how about your holidays ? 
everything good ? #aku je takk :/
nvm tak penting pun pasal akuu -.- err dah pi holiday
dengan family belum nii korangg ? mesti best ken korangg ?
untung arh untung arh untung arh untung arh untung arhh :>#kidding .

hee okey-2 korang ingat lagi takk aku ada post pasal ATOK TUA HANDSOME 
aku ? nak tengok gambar diaa tengok belah kanan ada nickname dia macam dekat atas ni .
hee dahh ? okey good ,  tu lerr dia alahaii handsome aite ? XD 
hee okey-2 , kalau korang baca balik post pasal dia masatu dia tengah single broo :>
but know dah tak lagi dohh , know dia dah berpunyaa ♥ alahh makcik pakcikk 
akhirnyaa :> bhahaha good job broo ♥  keep it okeyy ? 


hikhok , aku happy bila dapat tahu yang ATOK TUA HANDSOME aku ni dah berpunyaa dohh :>
iyeleww kalau tak sebelum ni dia single , dia jeles tengok member dia semua dah berpunyaa .
bhahaha , now you relax jee kau ameer , you ken dah ada  SHAS  ♥ 
peh lamak abahh , suwwitt tahu diaorang berdua nii ? atototo dua-2 omeyy joo :>
jap aku masukkan apa yang aku chat dnegan ameer haritu pasal girlf diaa .


see dia mengaku sendiri dekat akuu :> okey untung arhh girlf dia en en en dapat diaa .
tak silap aku ameer cakap dia dengan girlf dia couple around 2 or 3 dec -..- #ameer pelupaa :>
hahaha , ken ameer kan ? #kidding alsoo . ameer ni jenis yang gentle , dia jujur dengan aku .
#okey bak datang satu laki macam ameer untuk aku boleyy dok ? #kidding joo :>


TO ATOK TUA HANDSOME :
phiwittt ♥ orang tu dah ada girlf lahh , haishh tak boley dah nak ganggu diaa -..-
hee gurau joo , broo finally aite ? hahaha , jaga dia tauu ameer acanoo you jaga diri you !
rasa sayang you dekat SHAS jangan pernah kurang 1% pun paham ! please jangan sakitkan hati dia !
i tahu you bukan lkai yang macam tu aitee ? event i tak kenal girlf you , but i kenal you :>
hee , jangan sesekali sakitkan hati dia okeyy ? btw i nak you ingta ni :
kalau you dah tak sayang dia , terus terang dengan dia . kalau you dah taknak teruskan relay
korang , slowtalk leklok dan bagi sebab yang munasabah .  you dah pandai curi hati dia ,
bila you dah taknak you kena pulangkan balik hati dia yang you curi tuu . 
acanoo you ambik hati dia acam tuu jugak you kena pulangkan hati dia paham handsome ?
lastly i doakan supaya relay you dengan SHAS kekal lamaa ♥ bahagiaa , tak selalu gadohh ♥
saling paham antara satu sama lain ♥ 




AMEER ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ SHAS 

No comments:

Post a Comment