Tuesday, December 6, 2011

1 WEEK 5 DAYS

asalammualaikum and good morning guys .
sorry harini titew bangun lambat sikit sebab malam tadi titew tido pukul 4 a.m :>
heee bertemu kita lagi sekali , alahmak abahh rindu titew ea ? haishh rindu lettuww :p
so korang dah breakfast belum ni ? mandi belum ?
kalau kau tanya aku jangan cakap arhh ken :> dua-2 belum lagi yoo -..- 
hikhokk , chill jelahh :>

btw title aku 1WEEK 5 DAYS <-- takdaa kena mengena dengan sapa-2 .
but tarikh tu ada kena mengenanya dengan aku :/ sedih tahu takk bodoh ?
err -..- sokeyy aku tak boley nak salah kan kau joo , 
selama 1WEEK 5 DAYS aku tak makan weyy :> just minum air joo :>
hebat ken -..- aku saja cari nahas . #biasa lettuwww akuu en en en .
bila ada sapa-2 tanya makan dah ? aku cakap joo dahh #padahal belum :/
sorry tipu korang ssemua :'( 

why aku takdaa selera makan ?
sebabnya aku tak sedap hati , tak tahu pasal apa ?#selalunya pasal zulkifli :/
petang tadi aku lepak dengan anjew aku and ucuk bonget aku :>#diaorang rindu akuu .
masa tengahh lepak si anjew aku tegur aku :
anjew : ain , asal muka kau pucat ? kau sakit ea ?
aku : hanya mampu --> :) 
anjew : cakaplah betul-2 , muka kau pun dah pucat , bibir kau kemain kering lagi .
aku : i`m okey , don`t worrylah  anjew sayang #senyum lagi :)
ucuk : dia tipu ni , kau gadoh dengan zul ea ? dia buad apaa ?
aku : takk , aku okeyy joo #mampu :)

macam-2 soalan diaorang tanya aku -..- payah betul kalau dengan diaorang ni :/
sorry guys aku aku aku aku aku tipu korang :'(
takdoo niat pun tapi aku terpaksaa dohh .
#aku tahu korang akan stalker blog aku ni aite ? so bila korang dah tahu 
please senyap jee kay ? please jangan tanya aku apa-2 boleyy ?
know korang dah tahu apasal dengan aku aitee ? 



No comments:

Post a Comment