Monday, December 19, 2011

:/

hey and asalammualaikum guys .
now jam menunjukkan pukul 1:54 a.m yoo . kay saya tak tido lagi :>
lek joo , malam masih mudaa en en en en , betul takk ? edit blog sambil layan 
lagu jiwang malam ni , #jiwang aku siot malam-2 ni . hee , dah dinner ?
so macam mana hari korang hari ni ? semuanya okey jee ?

hee ,  okey duduknya saya disini untuk meluahkan isi hati saya yang selama ni
saya pendam seorang diri :/ #pehh macam buad karangan pulak aku -.-
kay-2 pedulikan karangan saya tu :> kita teruskan je ea cerita untuk malam ni ?
okey korang semua tahukan yang saya dah ada Zulkifli Othman ? yeahh my SUPERHERO ♥ 
hikhokk saya nak cakap sikit ni yang saya sayang dia sangat sangat .  awak dan
awak dan awak nak dia ? mehh sini inform saya dulu slowtalk dengan saya mehh , lepak
kedai kopi jumm :> belanja saya roti canai kosong 2 kuah kari air apple 1 boley ?
hee , act saya buad post ni khas untuk buah hati jantung emas pangeran saya 
En Zulkifli ♥  hikhok , okey bie ni khas untuk you . itu pun kalau you rajin nak bukak blog i .

awak , saya nak tanya boley ? awak memang dah `malas` nak layan saya ea awak ?
jujur jelah , masuk harini dah 25 kali awak cakap yang awak `malas nak layan saya` .
that true awak ? jujur boleyy ? kalau betul saya nak mintak maaf sebab saya paksa
awak layan saya apa semua , seriously saya mintak maaf awak . 

awak , kenapa kita selalu nak gadoh je ? benda kecik boley jadi besar , why why and why ?
saya tak paham  , kenapa dalam setiap perhubungan mesti ada pergadohan .  ramai yang
cakap pergadohan yang membuadkan sayang kita bertambah pada seseorang . 
dan bila selalu gadoh selalunya relay insyaallah kekal lama , tapi betul ke semua tu ?
awak , saya taknak gadoh dah nanty saya sakit hati awak pun sakit hati .
then nanty mesti air mata saya lari merethon awak :'( saya taknak !

awak , perlu ke saya cerita semuanya pasal ex-boyf saya dekat awak ?
saya rasa tak perlu sebab nanty saya yang akan sakit hati dan saya akan menangis 
ingat dekat mereka :'( saya dah taknak menangis sebab mereka , sebab mereka tak
pernah menangis sebab saya .  hati saya dah cukup sakit kena `GAME` dengan 
mereka :'( dan air mata saya dah banyak keluar sebab mereka . awak dah tolong saya 
lupakan ex-boyf saya :> thank awak , saya happy sangat sebab akhirnya saya dapat 
lupakan mereka yang telah menyakitkan hati saya :'( tapi sekarang apa ? awak ingatkan 
saya balik dekat mereka semua :'( goshh kenapa awak ? kenapa ? 

awak , kenapa awak selalu cakap pasal `BREAK` ? awak tahu tak jantung saya jadi
lemah bila awak cakap pasal `BREAK` :/ awak tahu tak tu Zulkifli
girlf mana yang tak jadi lemah bila orang yang dia sayang dan dia cinta cakap pasal
`BREAK` , habak mai dekat saya sapa girl yang tak sedih tu ? 
okey berbalik kepada soalan saya kenapa awak selalu cakap pasal benda ni ?
awak memang nak `BREAK` or what ? awak , kalau boley saya nak selamanya
dengan awak . kalau boley , tapi saya harap boley :> dan kalau boley saya taknak
`BREAK` dengan awak , cukuplah kita `BREAK` haritu sekejap pun dah 
terseksa hidup saya sebab awak takdaa :/ kalau boley saya taknak benda tu jadi balik .

awak , saya tahu yang `EGO` awak tinggi , apa apa mesti saya kena mengalah :>
awak nak tahu kenapa saya mengalah ? sebab saya sayang awak dan saya
sayang relay ni ♥ event saya terpaksa kena marah dengan awak ,
saya tetap kurangkan `EGO` saya demi awak dan relay ni . 
kenapa awak susah sangat nak percaya apa yang saya cakap ?
kadang kadang pasal benda ni je pun kita boley gadoh :/ kenapa hah ?
awak boley bagitau apa sebabnya awak susah nak percaya saya ?

awak , seriously saya pelik dengan awak doh . awak kekadang txt saya cakap cem gini :
* i hate you
* i malas nak layan you
* kbhai #secara tiba tiba
* i dah bosan dengan you 
defakk lah en en en en -,- why erk awak ? awak selalu cakap yang tu semua cuma satu
gurauwan semata mata -,- wahai Zulkifli sayang ! awak tahu tak apa yang saya rasa
bila saya bukak txt then baca isi kandugan txt yang macam tu ? awak pernah fikir tak apa 
yang saya akan rasa bila saya baca txt awak macam tu ? saya rasa mesti awak tak fikirkan ?
kalau awak fikir , awak takkan hantar txt macam tu dekat saya , betul tak ? 
seriously bila saya dapat txt macam tu dari awak saya terus rasa down gila dan saya
menitiskan air mata awak :'( awak tahu tak tu ? dekat sini saya nak cakap yang
hati seorang perempuan mudah tersentuh awak , yaa macam saya :/ event sekasar mana
sekali pun perwatakan seorang perempuan itu hati dia tetap mudah tersentuh .
cuma awak berada dalam posisi saya , dan saya berada dalam posisi awak . 
apa yang awak akan rasa bila saya hantar txt macam tu dekat awak ?
awak ada pikir semua tu ? tipu kalau awak cakap awak fikir pasal semua ni !

wahai superhero saya Zulkifli bin Othman ♥  
saya harap awak faham apa yang saya rasa selama ni , saya bukan taknak bersuara .
tapi saya lagi suka berdiam diri pendam seorang diri :> awak , saya nak awak tahu
yang saya sayang awak lebih dari nyawa saya . #saya harap awak pun begitu :/








No comments:

Post a Comment