Sunday, December 18, 2011

HELL YEAHH :>

asalammualaikum and good evening my readers .
hee korang semua sihat ? mesti korang rindu ain kan ?
hee sorry lama benoo tak update blog -.- titew bercuti lahh ♥ 
haishh sumpah best gilaa :> korang pulak best bercuti ?
kay stop bukan pasal tu ain nak cerita -.- ain nak cerita pasal someone :>

sapa dia tu ? cantik ke ? hebat ke dia tu ? ada boyf dah dia tu ?
Ain Miera , cantik-2 , hebat-2 , ada-2 zulkifli maybe ♥ 
#kay hebat kan dia ? memang hebat :> wa tabik sama lu dohh . 


WHAT THE HELL BIEBOO ?
chill Ain chill :> kau kuatkan ? kau suka ken Ain bila macam ni , so senyum lebar sikit :)
hikhokk , tu senyuman aku masa aku dapat tahu berita ni #aicehh berita konon -.-
tu bukti aku yang ke 4 aku jumpa :> haishh hebat kan aku ni ?#angkat bakul aku wey .

okey tarikh tu , aku call si Zul tapi dia tak angkat -.-
masa aku call dia , tetiba ada tulis CALLING WAITING .. 
#macam cipet -.- sokey aku still boley sabar lagi . kali kedua aku call sama jugak -.-
kali ketiga aku call pun sama -.- #ehh sial arhh dohh :) 
aku dah malas nak call sebab aku takut aku kacau dia tengah otp . so aku decided txt dia jee .
aku : you tengah otp dengan orang lain ke ? btw sorry ganggu .
#lepas 1 jam baru dia replay -.-
dia : ye sayang:<
#see , aku dah agak :> aku malas nak tanya dengan sapa -.- kang gadoh buad sakit hati :/
tapi ken bie asal ada muka :< <-- dekat situ ? bukan ke sepatutnyaa muka :< --> tukar muka ni :>
kay pelik -.- haishh last-2 aku tahu jugak dengan sapa kau otp malam tu doh ♥ 



No comments:

Post a Comment