Wednesday, December 21, 2011

asalammualaikum guys and and good morning :>
now pukul 2:28 a.m , Ain tak tido lagi . lek jee .
okey korang buad apa erk pagi pagi buta cem gini ?
hee kay kalau Ain dengar lagu joo :> baca novel :> tak pun stalker blog orang :>



# i like this♥ 

#masa ni aku tengah pakai telekung nak solat zuhur tetiba mokk panggil -,-
mok : kepeng ! meh sini sat , aku nak tunjuk something .
aku : jap arh nokk , nak solat dulu .
mok : cepatlah sial !
aku : pehh membabi kau , lappy aku tak pi mana pun doh .
mok : ehh kau nak solat ea ? takpa arh kau pi solat dulu nanty turun balik .
aku : cibai kau mok , alang-2 aku dah turun tunjuk jelah apa kau nak tunjuk .
mok : solat dululah , nanty kau ... dah kau solat dulu .
aku : cepat arh sakai !


 # masa Ain baca benda ni sumpah Ain senyum macam ni --> :) 
tak tipu kay ! okey menyesal gila Ain tak dengar cakap mok solat dulu -,-
tengah-2 solat Ain tak boley khusyuk :'( nak tau sebab apa ?
sebab Ain ingat pasal benda atas ni -,- ya Allah teruknya Ain solat tak khusyuk :'(



# i like this ♥ 


tu ke bukti yang awak sayang saya wahai Zulkifli bin Othman ?
bila saya dapat tahu benda ni semua terus saya senyum lebar macam ni --> :) 
sumpah saya cakap yang saya senyum ! lelaki memang tak pernah nak cukup satu ea awak ?
awak nak tahu satu benda tak ? saya tak pernah terfikir pun nak ada scandel apatah lagi 
curang awak :'( tapi awak mak ii kemain senang lagi dohh :) best tak buad macam tu ?
mesti best ken ? mesti rasa hebat ken ? #ya Allah nasib baik aku kuat masa aku dapat tahu
berita ni , thank ya Allah :) 











No comments:

Post a Comment