Tuesday, December 20, 2011

kbhaii :>

hey and asalammualaikum guys .
wehuk , sihat tokk ? makan dah belum ni ?
mandi dah ? bangun pukul berapa pagi tadi ? #conform lambat en en en :P
hee , korang semua dah beli baju sch belum ? Ain dah beli dah baju sch :>
Baba Ain ambik dari kilang kod baju tu , pehh lamak aii en en en . ada discount sikit .
sebab Baba Ain keje kerajaan macam check-2 barang kod -,- dapat free , hee :>
tapi beg kasut tudung semua belum lagi arh en en , Ain ni memilih sikit :> hee ,

okey harini 20/12/2011 aite ? malam tadi ada perkara yang Ain tak ingin berlaku
telah berlaku :/ Ain dah cakap yang Ain tak kuat dah , tak larat :'( ada sapa sapa
boley tolong Ain tak ? hm .. percaya tak masa Ain nak turun bawah masak maggie 
Ain boley jatuh tangga sampai kepala Ain terhantuk dekat lantai -,- #bunyi dia bak kata abang kuat .
ya Allah , apa ni ? Ain kenapa ni sayang , kau kuat aku tahu kau kuat kan Ain ?
janganlah jadi lemah Ain , belum tiba masanya lagi Ain :> 

oket then pagi tadi around pukul 10 kod , Doktor Aisyah call aku membebel cem gini :
Dok : asalammualaikum anak ibu , sihat ?
Aku : wakalaikummusalam ibu , sihat joo .
Dok : yeke ni Ain ? ibu dengar adik jatuh malam tadi .#nak kena sepak sapa yg bagitau tu -,-
Aku : ehh manadaa ibu dengar dari mana ? tak arh adik okey je . 
Dok : Ibu dah call busu , petang busu ambik adik . jangan lari pulak .
Aku : kena tahan wad lah ni en ? err -,- iyeleww insyaallah adik lari , kbhai .

err okey aku dapat tahu sapa yang bagitau Doktor Aisyah pasal aku jatuh tu memang kena tibai arh -,-
pundekk senyap tak boley ke ? haishh -,- penat tahu tak wey kena ulang alik hospital ni semua 
macam cibai betul -,- okey korang mesti pelik aite kenapa aku panggil Doktor Aisyah dengan
gelaran `ibu` ? sebabnya anak Doktor Aisyah sama nama dengan aku `Ain` . anak dia
meninggal sebab sakit yang sama aku ada sekarang ni .  tu sebab seboleh-bolehnya dia 
nak aku ada depan mata dia jee -,- dia taknak aku pergi tinggalkan semua orang .
dia rasa bersalah dengan anak dia sebab dia tak sempat nak selamatkan anak dia ,
so dia cuba untuk selamatkan aku untuk hilangkan rasa bersalah dia dekat anak dia .
#senang cerita dia ambil aku jadi anak angkat dia :>

to my mokk si Maizura
wey mokk , aku takda dekat rumah nanty kau tolong tengokkan budak sakai 
tu tau mokk . dia buad hal kau call aku okeyy ? ni aku dah takdaa kau jangan nak jolly 
sangat paham ? aku tahu kau buad keje bodoh macam haritu lagi siap kau aku keje kan !
haishh nanty rindu nak nyanyi lagu `hands up` dengan kau doh sambil menari bagai :/
alahai rindu wey , kau bukan nak datang hospital tengok aku ke hapaa ke -,- 
malam jangan nak selalu kuar jumpa tambi kau tu sampai lewat malam paham ?
jangan nak buad benda tak senonoh bila aku takdaa ! #ada gaya macam mak orang tak ?
mokk , aku sayang kau :/ kbhaii 

to my anjeww :
hey anjeww sayang , you ! i takda dekat situ jangan nak mengatal okeyy dengan budak
baru pindah tu -,- apa-2 tunggu i balik dulu okey anjew ? kalau tak aku sepak kau nak ?
haish kau kemain gatal lagi nak ngorat lelaki en en en -,- sepak tahu lah .
kesian kau kan nokk takdaa sapa nak teman kau dah nanty pi beli laksa :p
yeahh , bhahaha kau kena pi sorang gayanyaa :> #yess yess ! hee , chill nokk .
ajak mokk okey ? kalau dia taknak cakap aku suruh ! conform dia ikut kau punya :>

to ijat :
broo , sorry arh ea wa tak dapat nak teman lu jumpa girlf muka buku lu tu :/
melepas aku wey nak jumpa girlf kau tu -,- pundek betul ni semua pasal malam tadi .
kalau tak dapat jumpa dah dohh . haishh , kau gerak arh dengan sapa-2 kay jat ?
kau kalau free jangan lupa bawak cool blog datang hantar dekat hosiptal tau wey .
hee , beli aku punya fav milk shake tau nokk ! btw sorry again tak dapat teman kau 
jumpa girlf muka buku kau yang lawoo tu . aku takda jangan nak cari aku pulak !

to superhero :
hey awak , ehh awak takdaa mood ea harini ? pasal apa , mesti pasal saya ken awak . 
sorry saya macam nak taknak je layan awak sebab saya pun memang takdaa mood -,-
awak , penat saya call awak harini dohh , saya call sebab saya nak cakap yang petang saya
nak gerak dah pi hospital :/ tapi awak tak angkat then awak tekan button `BUZY` :/
sokey lah awak , saya paham awak :> awak ohh awak ohh awak , jaga diri okey awak ?
tak payah pikir pasal saya tau ! dah saya nak awak tahu yang saya sayang awak :-*




No comments:

Post a Comment