Wednesday, December 14, 2011

I ♥ YOU

 Ain apa ni ? chill lah sayang jangan menangis :> chill okey Ain ? 
dia tak pernah lupa kaulah , dia buzy maybe .  jangan fikir lain kay ? 
dah-2 jangan nangis kay ain ? #kang tak omeyy takdaa sapa nak :p

Ain kau ken kuat , selalu bersabar aite ? hm .. tapi sampai bila ? 
sampai bila aku kena sabar dengan dia ? adakah 1 tahun lagi aku kena bersabar ?
Ya Allah aku sayang dia :/ aku sayang sangat-2 dekat diaa  ♥ apakah dia tahu 
yang aku sayang dia ? cinta dia ? rindu dia ? sumpah aku sayang dia Ya Allah :/
dia pernah cakap yang dia sayang aku , tapi betul ke apa yang dia cakap tu ?

Semua orang tahu yang Ain sayang dia , semua orang tahu yang Ain cinta dia ,
semua orang tahu yang Ain memang rindukan dia :/ sapa dia ? Ain rasa korang semua
tahu sapa SUPERHERO dekat dalam hati Ain ni  aite ♥ ? dah tahu diam okey .

Setiap hari air mata Ain akan lari merethon untuk orang yang Ain sayang .
tapi pernah ke orang yang Ain sayang air mata dia lari merethon sebab Ain 
walaupun setitis ? kenapa orang yang Ain sayang selalu mainkan perasaan Ain ,
Ain ni bahan permainan ke bagi mereka sampaikan mereka boley sesuka hati
mempermainkan perasaan Ain ? Ain ni tisu ke bagi diaorang , bila perlu ambil
then bila tidak diperlukan lagi buang merata-rata .  Ain insan yang lemah ,
tak boley nak tanggung beban ni seorang diri . Ain cuma perlu lelaki
yang tulus ikhlas menyayangi dan mencintai Ain .

Ain gembira tengok mereka yang suwwwit-2 dengan BF/GF masing-2 .
mesti rasa bahagia en en en ? tapi adakah dugaan di dalam hubungan diaorang ?
semua orang ingin mencari cinta sejati , semua orang mengiginkan orang
yang betul-2 cinta pada kita . #macam Ain :/

Aku sayang kau , aku cinta kau ! tapi aku tak tahu samada kau sayang dan cinta 
aku ke takk :> take care bie , i love you so mucchh  ♥ 


No comments:

Post a Comment