Monday, May 28, 2012

WHY WITH ME?

Asalammualaikum.
Hey korang sihat? Cuti macam mana best? Kita ada kelas tambahan --' Menyampah gilaa okeyy, sabar Ain sabar ~ Lol okey, sekarang ni aku tak tahu kenapa dengan aku. Aku rasa diri aku dah berubah --' Bukan berubah ke arah kebaikkan tapi kejahatan, seriously k. Kenapa dengan aku ni? Someone help me please :'( Sekarang aku suka maki hamun sana sini, mencarut sana sini, kuajaqq, keras kepala hapa semua. Why why why? Maybe aku tahu sebab dia :) Terlalu banyak punca kenapa aku berubah, tapi aku taknak sampai jadi macam ni! Ni dah ketara sangat ni k, aku nak perangai aku yang dulu! Kenapa aku ni? Haritu gadoh dengan Abang sampai terkeluar perkataan `babi` haa kan dah terkeluar dari mulut aku masatu. Lepas gadoh tak bertegur dalam seminggu pastu bila dah okey Abang kata `adik pendam masalah adik that why adik jadi macam ni` And I likee what? Where you know? Erghhh aku memang suka pendam semua masalah aku, takda siapa pun nak dengar cerita aku :) Nampak sangat aku tak penting okeyy, fineee selagi aku boley sabar aku sabar :) Kau kuat Ain kau kuat! 

Aku stress sangat sekarang :'( 

No comments:

Post a Comment