Tuesday, June 5, 2012

DIA BERUBAH 0.o

Asalammualikum.
Hi korang, korang semua buad apa? Rindu kita tak? Hewhew kita rindu blog kita ni ^.^ Sorry sayang Mama dah lama tak manja dengan awak ~ Hahahaha k harini aku nak cerita pasal seorang hamba Allah ni nama dia Zulkifli bin Othman. Korang mesti kenal punya ~ Alah mamat HOT bak kata budak kelas dia `HERO MALAYA` Mwehehehe,  tipu kalau tak kenal k --' Never mind, malam tadi sorang-sorang EX dia cakap dekat aku yang Zul hantar txt `I mintak maaf sebab mainkan you` And I like what? Zul dah berubah ke? Hahahaha tapi dia tak cakap macam tu pun dekat aku :) Yes dia dah lupakan aku maksudnya tu ^.^ Aku memang taknak pun dia hantar txt/call aku cakap macam tu. Biar ahh dia, aku taknak kacau dia. Dia dah pun lupakan aku, terus lenyap dalam otak dia. Alhamdulillah dia dah lupakan aku. Berita gembira untuk aku. Act semua macam pelik dengan dia kenapa dia tetiba mintak maaf dekat semua EX dia sekarang? Semua pulak tu, aku pelik gilaa. And EX dia pelik sebab dekat aku je Zul tak mintak maaf, hahaha macam aku cakap dia dah lupakan aku sayang :) Sikit pun aku tak jealous k awak awak semua, aku tak tahu nak cakap mana yang aku suka bila dia dah tak ingat aku. K aku tak tahu macam mana nak bagitau perasaan suka aku tu --' Haa payah sangat, tapi aku suka sebab dia dah lupakann aku :) Zul berubah? Semua tertanya-tanya sekarang, termasuk aku. Betul ke dia berubah? Kalau betul Alhamdulillah lah, aku bersyukur sangat kalau dia dah berubah. Kalau betul dia berubah conform lepas ni dah takda siapa rasa kecewa sedih pasal dia. Aku harap sangat yang dia betul-betul berubah :) Amin..

No comments:

Post a Comment