Tuesday, December 6, 2011

WATAFUCKK !


asalammualaikum and good afternoon guys .
okey know dah masuk lunch hour tapi aku still tak makan :>
hebat aitee ? habis semua orang hantar txt dekat aku suruh makan bagai -..-
kay tolong jangan membazirkan kredit korang semata-mata nak suruh aku makan !
got it ? good :> okey aku tahu korang sayang aku taknak aku sakit aite ?
tapi please paham yang aku takdaa selera nak makan boleyy ? 

okey act bukan mendee tu aku nak ceritaa -..- aku nak cerita pasal sorah minah nii :>
pehh dia madu aku ke weyy ? #<--- madu tu weyy :> korang mesti takdaa kan ?
haishh hebat betull hidup aku nii -..- korang nak tengok gambar dia ke ? jap yoo

okey atas ni diaa , amacam cantik takk -..- heeee madu titew tu weyy :>
pehh cun kan muka diaa ? putih aite muka diaa ? kalah aku dohh -..-
okey nak tahu acano aku boley tahu yang dia ni madu aku ?

nampak tak apa yang aku nampak tuu weyy ? hasihh -..- 
hebat betul :> nampak takk nama dia sama dengan aku tuu wey ?
nampakk ken ? good sayangg :> hikhokk , masa aku tahu pasal benda
ni kau dekat melaka masatu around pukul 2:45 a.m cem gitu lerr .
cousin aku semua tengah otp buad seper savers aku sorang jee takk :/
so aku on9 aku jadi stalker malam tu kejapp :> sampai fesbukk cousin aku , aku tibai .
heee , bosan biasa lerrr -..- bila aku terbaca jee mendee alah tuu pehhh #i`m start cry :'(
omaa goshh , asal ni dohh ? takkan arhh dia ulang balik benda yang sama kodd :/
#hanya mampu menangis masatu :'( and the same time cousin aku nampak aku menangis -..-
sakai betull , penat aku yorok bagi korang semua tak nampak alih-2 nampak jugakk -..-
semua stop otp peluk aku pujuk aku :/ 
amoy : ehh adik kenapa ni ? sapa buad ? 
aku : tengok dekat lappy :/

masatu semua orang kecoh :
amoy : gila ea dia tuu ? adik sabar kay , besok subuh akak tibai dia .
lily : adik terlalu sayang dia kan sampai dia pijak kepala adik ?
ucuk : sentap ? chill adik ,  lelaki mmg macam tu !
#cousin aku mmg macam tuu -..- then aku cakap dengan tenang :
aku : biar arh dia nak curang or what , asalkan dia bahagia dah cukup bagi adik .
dia nak maki adik , marah adik , benci adik or what , biar arhh .  yang penting adik sayang dia :'(
amoy : tulah adik , banyak sangat bagi chance dekat diaa , dia bahagia tapi adik terluka kan ?
apa ni adik , jangan arh canii dohh . 
aku : adik tak kesah adik sakit hati ke hapaa kee , yang penting dia bahagia dah cukup bagi adik !
#aku terus naik bilik sambil :'( cibaii betul pakteh aku nampak -..-
tapi aku cool senyum :> then terus tutup pintu duduk sebelah bear besar amoyy then nangis :'(
omaa asal dengan aku ni dohh ? err bodoh gila akuu nii -.- #tu jelah yang aku pikir .
pukul 5 a.m baru aku boley tidoo tapi tak tenang -..- 

besok tu aku tanya girl tu sendiri sama daa dia couple tidok dengan zul ,



masa aku tengah chat dengan diaa , cousin aku adoo sebelahh .
dia pi cakap dekat zul yang madu aku marah aku -..- see gadoh lagi aku dengan diaa .
nampak tak tuu ? madu aku tak terjawab soalan aku sebab apa ? sebab dia takutt -..- 
sakai perangai kau ken minahh ? aiyooo -..- kau update status kau aite pasal aku ?


terima kasih terima kasih :> ehh nampak takk zul wtw dengan madu aku tu ?
haishh , aku ken cool so just ---> :) pehh lamakk youu kemain lagi -..-

wahai AIN MIERAA sayangg -..- #so jelly 
kau tak payah nak bajet bagus sangat lahh eaa , kau cakap aku fitnah kau aite ?
then kau sedar tak yang kau pun fitnah aku jugakk ? pehh lahh B***** kau ni ?
 cakap jee pandaii -..- dah aku malas nak gadoh lagi . btw nice to know youu :>



No comments:

Post a Comment